Refluks kwasowy może sprawić, że osoby zajmujące się tym.

Poniższy artykuł zawiera informacje, które mogą pomóc Ci pozbyć się problemu z refluksem kwasu. Poniższy artykuł poprowadzi cię przez ulgę.

Zjedz obiad minimum trzy godziny przed pójściem spać. Kwas w żołądku podczas stania lub siedzenia w pozycji wyprostowanej. Ułożenie może spowodować powrót kwasu.

Zmniejszasz ryzyko wystąpienia GERD, jeśli utrzymujesz prawidłową wagę.

Niektóre pokarmy pomagają wywołać refluks kwasu. Napoje kofeinowe, czekolada, a nawet smażone potrawy są częstymi winowajcami. Kwaśne pokarmy, takie jak owoce cytrusowe i pomidory, mogą również zaostrzyć kwaśny refluks. Wyzwalacze są różne dla każdego, co oznacza, że ​​musisz nauczyć się z doświadczenia, które powodują dyskomfort, a które nie. Po prostu unikaj ich wszystkich, aby być wyjątkowo bezpiecznym.

Nigdy nie ignoruj ​​bólu w klatce piersiowej! Możesz mieć zawał serca, w rzeczywistości jest kwaśny refluks. Porozmawiaj ze swoim lekarzem, aby dowiedzieć się o dostępnych opcjach. Poczujesz się lepiej, wiedząc o poważnym problemie z bólami w klatce piersiowej.

Możesz to podnieść, używając cegieł lub drewnianych klocków. Głowa łóżka powinna znajdować się od sześciu do ośmiu cali nad stopą. To naturalnie zatrzyma kwasy i pokarmy w żołądku tam, gdzie należy.

Jeśli po wysiłku fizycznym występuje refluks, może istnieć proste rozwiązanie. Woda może pomóc ci nawodnić się. Może także pomóc w lepszym trawieniu pokarmu. Używanie wody do wspomagania żołądka.

Unikaj alkoholu, jeśli nie chcesz kwaśnej treści pokarmowej. Alkohol powoduje gromadzenie się kwasu w żołądku, a także może pogorszyć błonę śluzową żołądka, a także może zjadać błonę śluzową żołądka. Jeśli planujesz wieczór, ogranicz spożycie alkoholu, jeśli chcesz czuć się dobrze po powrocie do domu.

Staraj się wykonywać umiarkowane ćwiczenia w celu złagodzenia refluksu kwasu. Ćwiczenia te utrzymują cię również w pozycji pionowej i pozwalają grawitacji wspomóc trawienie. Umiarkowane ćwiczenia pomagają również schudnąć.

Dodatkowa waga może powodować refluks kwasu.

Powoduje to przeniesienie kwasów żołądkowych do przełyku. Powoduje to dyskomfort i uszkadza błonę śluzową przełyku. Możesz pomóc w zapobieganiu tym problemom, pozostając aktywnym i zdrowszym podejściem do jedzenia. Jedzenie posiłków podczas stresu może powodować duże ilości kwasu w żołądku. Po posiłku powinieneś zrobić coś relaksującego. Unikaj kładzenia się po posiłku; zamiast tego usiądź prosto.

Spróbuj zjeść ostatni posiłek około trzy godziny przed snem. Jeśli twoja noc przed snem jest o 23, skończyć jeść przed 20. Powodem jest to, że kwaśny refluks występuje, gdy leżysz z pełnym żołądkiem, zwykle zwiększa nacisk na mięsień LES. To powoduje epizody refluksu kwasu. Nie jedz posiłków na około trzy godziny przed snem. Dzięki temu Twój żołądek nie przetwarza żywności wydajnie. Budzisz się ze zgagą, jeśli idziesz spać w ciągu trzech godzin po obiedzie.

Jeśli refluks kwasowy przeszkadzał ci wcześniej, wiesz, że często nie można jeść spaghetti i pizzy. Dodanie cukru do sosów pomidorowych może pomóc złagodzić negatywne skutki.

Unikaj leżenia w pozycji leżącej przez co najmniej dwie godziny po tym, jak chcesz uniknąć ataku refluksu kwasu. Grawitacja to naturalny i darmowy sposób na utrzymanie narzędzia walki z kwaśnym refluksem.

Rzuć palenie, gdy tylko zaczniesz palić. Rzucenie palenia może złagodzić refluks kwasu wśród wielu innych korzyści zdrowotnych. Palenie spowalnia trawienie i zwiększa kwas żołądkowy. Palenie zmniejsza także wytwarzanie śliny, co spowalnia trawienie. Jeśli absolutnie musisz palić, staraj się nie palić przynajmniej kilka godzin po jedzeniu, aby uzyskać najlepsze rezultaty.

Pamiętaj, aby codziennie ćwiczyć co najmniej 15 minut lekkiego lub umiarkowanego ćwiczenia. Ćwiczenia fizyczne utrzymują prawidłowe funkcjonowanie organizmu. Jeśli zakończysz rutynę ćwiczeń z nudnościami lub rozstrój żołądka, upewnij się, że nie przesadzasz.

Jeśli możesz zmniejszyć stres, możesz poprawić objawy refluksu.

Czy kiedykolwiek zamieniłeś posiłek na jedną lub więcej puszek po cztery napoje gazowane? Chociaż możesz nie posunąć się tak daleko, nadal ważne jest, aby obserwować ilość płynu, którą pijesz podczas posiłków.

Kontynuuj picie alkoholu, który spożywasz, jeśli cierpisz na refluks kwasu. Alkohol może ostatecznie pogorszyć objawy refluksu kwasowego, aby znacznie się pogorszyć. Chociaż picie z umiarem jest w porządku, powstrzymaj się jak najwięcej, aby pomóc w refluksie kwasu.

Przetworzona żywność, więc unikaj jej, gdy tylko jest to możliwe. Możesz wyeliminować ten problem, jedząc owoce i warzywa. Suplementy mikrobiologiczne skutecznie przywracają równowagę w jelitach bakteriami.

Zakończ nieszczęście dzisiaj, wprowadzając te wskazówki w życie. Jeśli jesteś zdeterminowany, znacznie łatwiej osiągniesz swoje cele. Zakończ cierpienie, korzystając ze wskazówek z tego artykułu. Pomoże Ci to poczuć się znacznie lepiej.

By marcin

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *