Czy często cierpisz na refluks?

Może nawet nie zdajesz sobie sprawy, że masz, ponieważ objawy mogą powodować. Refluks kwasowy może powodować uczucie pieczenia, wzdęcia, guzek w gardle i inne. Przeczytaj ten artykuł, jeśli chcesz wiedzieć, jak pozbyć się tych irytujących objawów. Nie będziesz musiał się tak bardzo martwić o GRED, jeśli osiągniesz normalną wagę. Tłuste pokarmy są szkodliwe dla każdego, kto cierpi z powodu refluksu kwasu niż zdrowsze opcje. Mogą powodować przepływ większej ilości kwasu w niewłaściwym kierunku przez wysyłanie nieprawidłowych wiadomości do zwieracza przełyku. Przyczyniają się również do otyłości, która może zaostrzyć refluks kwasu. Jedz zdrowo, aby pozostać zdrowym! Utrzymuj kwas żołądkowy w żołądku, podnosząc górną połowę materaca za pomocą klina. Możesz również znaleźć łóżka, które podnosi. Nikotyna powoduje gorsze cofanie się kwasu, ponieważ zwiększa kwas żołądkowy. Ważne jest, aby pozostać w pozycji pionowej podczas jedzenia i przez co najmniej dwie lub trzy godziny po jedzeniu. Leżenie lub leżenie służy jedynie doprowadzeniu kwasu do podróży w przełyku. Uzyskasz ulgę w pozycji stojącej lub stojącej.

Ćwiczenia po posiłku mogą zaszkodzić, jeśli masz refluks.

Jedzenie znajdujące się w żołądku może zostać wtłoczone do przełyku, gdy mięśnie dolnej części brzucha kurczą się podczas ćwiczeń. Poczekaj kilka godzin po jedzeniu, zanim zaczniesz ćwiczyć. Nigdy nie należy ignorować bólów w klatce piersiowej, ponieważ jest to objaw potencjalnego zawału serca. Porozmawiaj z lekarzem o tym, co robić. Nie potrzebujesz poważnych problemów zdrowotnych, ponieważ źle się zdiagnozowałeś. Odchudzanie może zdecydowanie pomóc w walce z objawami refluksu kwasu. Otyłość jest jedną z głównych przyczyn objawów refluksu kwasu. Utrata zaledwie dziesięciu procent masy ciała znacznie zmniejszy objawy refluksu kwasu. Ale nie bądź głupi, jeśli chodzi o nadmierne diety. Zjedzenie tylko jednego lub dwóch dużych posiłków zwiększa prawdopodobieństwo wystąpienia objawów refluksu kwasu. Bardzo pełny żołądek zwiększa nacisk na zwieracz przełyku, powodując jego otwarcie w celu uwolnienia się. Dodatkowa waga w żołądku może wywołać refluks kwasu, który popycha kwas do przełyku. Może to spowodować uszkodzenie wyściółki przełyku i uszkodzenie dyskomfortu. Możesz osiągnąć utratę wagi poprzez sumienny styl życia i lepsze jedzenie. Unikaj alkoholu, jeśli masz częste refluksy kwasu. Alkohol jest główną przyczyną, dla której żołądek produkuje więcej kwasu. Jeśli chcesz się napić, unikaj picia nadmiernych ilości i znajdź alkohol, który nie pogorszy refluksu kwasu. Czy zdajesz sobie sprawę, że zasadowość żywności nie jest związana z jej względnym poziomem pH w żywności? Żywności kwaśne, takie jak cytryny, faktycznie stają się alkaliczne po trawieniu. Może się to wydawać dość mylące, gdy masz refluks kwasowy. Dowiedz się pH różnych produktów spożywczych, jeśli masz kwaśny refluks.Podczas posiłków należy pić mniej napojów. Picie podczas posiłków powoduje większy stres w żołądku. To zwiększone ciśnienie w obszarach, które mogą powodować refluks kwasu.

Refluks kwaśny jest często zaostrzony przez żywność zawierającą gluten.

Należy obserwować spożycie jęczmienia, owsa i jęczmienia. Jagła i komosa ryżowa to ziarna, które okazały się łatwe do strawienia. Zmniejsz lub wyeliminuj pikantne potrawy z diety, szczególnie po powrocie z pracy do domu. Obejmuje to takie rzeczy, jak papryka, ulubione meksykańskie i jalapeños. Nie jedz dużych posiłków tuż przed snem na noc. Powinieneś dać sobie trzy godziny przed pójściem spać. Kwasy z pożywienia rozkładające żywność mogą powodować zgagę, gdy położysz się z pełnym żołądkiem. Natychmiast skontaktuj się z lekarzem, jeśli w kale jest krew lub wymiotujesz. Może to być problem znacznie gorszy niż zwykły refluks kwasowy. Jeśli testy wykażą, że masz jakieś inne schorzenia, możesz uzyskać odpowiednie leczenie. Codzienne picie koktajlu może pomóc w utrzymaniu refluksu kwasu. W sokowirówce połącz składniki takie jak woda, sok z cytryny, seler, sok z cytryny, szpinak, jedna gruszka, woda i jabłko. Ta mieszanka może pomóc zmniejszyć zaparcia i zacieśnić drzazgę przełyku. Ten napój jest również dobrym sposobem na zmniejszenie kwasu żołądkowego. Napoje zawierające karbonatyzację, alkohol i karbonatyzację mogą powodować problemy z refluksem kwasu. Pij dużo wody zamiast ryzykować wytwarzanie większej ilości kwasu niż możesz, aby zapobiec nawrotom.

Żuć gumy o smaku owocowym lub cynamonowym po posiłku. Guma do żucia pomaga organizmowi wytwarzać więcej śliny. Ślina pomoże zneutralizować kwas żołądkowy. Unikaj aromatów miętowych, ponieważ mogą zaostrzyć kwaśny refluks. Zawsze miej gumę podczas codziennych ataków.

Miliony cierpią z powodu refluksu kwasu. Problem dotyczy około 33% dorosłych. Jeśli jesteś jedną z tych osób, skorzystaj ze wskazówek tutaj, aby pomóc w leczeniu objawów i prowadzić życie bez dyskomfortu i zgagi.

By marcin

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *